onsdag 10. juni 2009

Quilter fra min gamle blogg

Hjerter som jeg laget i ulike størrelser til jul.



Var på kurs hos Mona/Quiltekroken hvor jeg sydde Romslig nett - ble ikke nettet mitt fint?



Sminkeveske



Jeg har vært på ett Vestlandstreff, og det var i 2007, da det ble arrangert i Bergen. Da lærte jeg meg logcabin, og det var gøy!
Denne løperen er i teknikken "rådhustrapp".



Veggteppe som henger bak den ene sofaen vår i stuen
- husker ikke hva mønsteret het. Var det Villblomst?



Hjertelige Gunn. Denne løperen begynte jeg å sy for et par år siden eller så. Sammen med min venninne, Målfrid. Hun ble ferdig den gang - jeg kunne først legge løperen på bordet sist jul....



Grytekluter. Mønsteret har jeg funnet i en av Lise Bergene sine bøker.
Veldig kjekke å sy!



I oldemors tid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar