søndag 26. juli 2009

Samarbeid mellom mor og sønn



Jonas, min 15 år gamle sønn, ville gjerne sy en egen hettegenser. Da vi kom hjem etter innkjøpene, måtte vi igang med å tilpasse mønsteret slik at det ble helt som Jonas ønsket. Jeg hadde kjøpt et mønster til en middelalderkutte (...), og da måtte det en del justeringer til!

Både Jonas og jeg har kost oss under arbeidet - Jonas har klippet ut, tatt mål og satt knappenåler i, mens vi har delt på syingen. Veldig kjekt, og resultatet ble helt som tenåringen selv ville ha det!

Her et bilde av hetten:

5 kommentarer:

  1. Så trivelig med sammarbeidsprosjekt med poden :o) Genseren ble kjempe tøff og en skulle ikke tro den er skikkelig proff sydd! Flott og kjekk sønn, du har :o)

    SvarSlett
  2. Uff da - jeg mente selvfølgelig at en skulle tro den var proff sydd . . . . . ha ha så fort er det å gjøre en bommert tjihhiii . . . .

    SvarSlett
  3. Så tøff den ble, dåke har vært utrolig flinke. Sikkert kjempe kjekt å gjøre det i lag. Han ser da fornøyd ut på bilde :o))

    SvarSlett
  4. Hei, det ligger en koselig award til deg på bloggen min ;o)

    SvarSlett
  5. Så utrolig stilig den var!:D

    Å skape noe sammen- helt magisk! <3

    SvarSlett