lørdag 24. mars 2012

Dyrebeskyttelsen i Bergen

Dyrebeskyttelsen i Bergen (Jekteviken) gjør en utrolig flott innsats i forhold til katters ve og vel. Tenk at noen faktisk og praktisk talt dumper kattene sine! At det går an! For meg er dette ufattelig - jeg har store problemer med å forstå at noen mennesker faktisk gjør slikt. Askøy Quiltelag ville gjerne støtte Dyrebeskyttelsen sitt utrettelige arbeid. Etter avtale har noen av oss i laget sydd litt forskjellig som Dyrebeskyttelsen kan lodde ut/selge. De to neste bildene viser det vi har sydd.
Da jeg leverte det vi hadde sydd, sa lederen i Dyrebeskyttelsen at tingene var altfor fine til utlodning - hun sa at alt skulle selges :-) Og før jeg fikk sukk for meg, hadde de solgt unna fire produkter for tilsammen 900,-kr :-) Vel fortjente penger til Dyrebeskyttelsen!!! Nedenunder viser noen av tingene vi har sydd, alle med kattemotiv.
Gleder meg til å fortelle Askøy Quiltelag hvor god mottakelse våre produkter fikk! Jeg har sagt at flere av oss kan bidra med flere syarbeider, og dette var Dyrebeskyttelsen svært så positiv til ;-)

2 kommentarer:

  1. Så enig med dere :O) Blir rørt av slik giverglede til et flott engasjement :D God helg ---

    SvarSlett
  2. Så utrolig BRA..
    Jeg er helt enig, tenk å dumpe katten din når det ikke passer å ha den. Og alle de som har katt helt til den dagen de blir gravid, da er det på hode ut med den stakkers katten, for tenk om katten legger seg på ungen. Uff, det er mangen som ikke vil prøve engang.
    Jeg har alltid hatt katt og når jeg fikk første frøken, låg katten oppå henne når jeg ammet, to fluer i et smekk, mat til barn og kos til katt :O)

    Stå på med positiv sylyst,
    klem fra meg :O)

    SvarSlett