søndag 21. juni 2009

Til Veronika




Jeg fant et bilde av et vognteppe på en blogg jeg tilfeldigvis var innom, dermed gikk jeg igang med å finne farger, regne ut, kutte og sy - her er resultatet. Min kusine, som snart har termin, har valgt fargene, og jeg syns de ble nydelige sammen.

En ting til: Endelig fikk jeg bruke en linjal som jeg kjøpte for noen år siden! Ved å bruke den, kan jeg skjære flere remser i noen få håndvendinger, og vips! så har en de remsene en trenger og mere til! Genialt!

6 kommentarer:

  1. Hei! Innom for første gang. Så kjempe fin blogg du har. Jeg satt meg opp som følger jeg.
    For et nydelig teppe du har laget.
    Så flinkt du :0)
    Ha en fin uke...

    SvarSlett
  2. Super lekkert, det blir sikkert en glad kusine ;o)

    SvarSlett
  3. Nydelig ble det, Linda! Neste teppet jeg går i gang med skal syes på den måten.
    Gratulerer med ny blogg! Flotte bilder du har lagt ut, ser at fotografen har et godt blikk;-)

    SvarSlett
  4. Det var en flott teppe :o) Var forresten mye fint her. Å blogge ikke helt ferdig og hadde tenkt å sy ting, gjør meg mere bevist på hva jeg handler og på hva jeg skal gjøre ferdig. Men, det har ikke stoppet meg i å starte på nye prosjekter.....tjihhiii

    SvarSlett
  5. Så nydelig det var! Så nøytrale farger- går jo til alt!

    Klem fra Ingerid

    SvarSlett
  6. Bellissima anche questa, pensa che io vorrei farla così da femminuccia ho già le stoffe mi sa che la vedrai presto ... copia pure mi fa solo piacere il coniglietto è di pile morbido morbido adatto per i bimbi piccoli mi piacciono le cosine che fai complimenti e grazie di essermi venuta a trovare ;)) kisssssssssss

    SvarSlett