fredag 9. oktober 2009

Nesten i havn med del 2 og 3...


Har akkurat kuttet stoffene til del 3 av jule-sy-mysteriumet - her er de sammen med sticheriene. Jeg mangler litt sying på det ene motivet, men satser på å bli ferdig i morgen tidlig ;-)

Siden jeg ikke har fått kjøpt en egnet penn til å tegne opp mønstrene med, har jeg brukt en spiss gråblyant. Jeg har brukt enkel og dobbel broderitråd. Enkel tråd der hvor det ville bli for tykt med dobbel.

Nå er jeg spent på resten av dette jule-sy-mysteriet!

5 kommentarer:

  1. Ja, det er jammen jeg også. Snart tid for senga for å være opplagt til sying i morgen.

    SvarSlett
  2. Hvor er jeres jule mysterie altså søde. glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlett
  3. Så flot! Nå er det like før del 4 ko mmer...

    SvarSlett
  4. Hei..

    Dette blir flott! Så herlig med de røde stoffene, og søøøøte broderi.

    Nyt kvelden, klemmer

    SvarSlett
  5. Nydelig arbeid - lykke til videre :0)

    SvarSlett