lørdag 29. mai 2010

Shopping!


For et par uker siden var jeg i Finland - var innom en spennende MARIMEKKO butikk, som dere sikkert legger merke til på bildet ;-)

I dag gikk ferden til Desirèe i Sande - FOR en tur! Tjuefem quilteglade damer satte seg på bussen i dagmorges, og vendte nesen nordover: Vi var klar for shopping!

Etter noen timer på bussen, var vi alle klare - vi la det ene stoffet etter det andre i kurvene våre... Jeg hadde med en handleliste, og syns jeg var ganske flink - INNTIL jeg fant en rull med vevde japanske stoffer som jeg bare MÅTTE ha... Da var det gjort. Så måtte jeg jo ha en haug med trykte japanske stoffer også, i tillegg til de vevde, for at det teppet jeg tenker på inni mitt hode, skal bli en realitet!

3 kommentarer:

  1. Så lekre stoffer, det høres ut som du har fått kjøpt endel stoffer. Kos deg...

    SvarSlett
  2. Se her ja. Ser ut til å være flotte stoff du har kjøpt. Japanske stoffer blir en jo helt betatt av når en ser de, og så passer de liksom så godt isammen. Lykke til med syingen av prosjektene dine nå da.

    SvarSlett
  3. Så fornøyelig - masse herlige stoffer her ja :-) Lykke til med prosjektet ditt.

    SvarSlett