onsdag 29. juli 2009

En skjønn award

Jeg har vært så heldig å få en skjønn utmerkelse fra LeKaQuilt - tusen, tusen takk! Den varmer!



Jeg er ganske ny i denne bloggverdenen, og har ikke vært innom så mange forskjellige blogger. Det er kjekt å kunne få inspirasjon ved å se på alt det spennende som blir laget rundt forbi, og det er gøy å legge ut samt få kommentarer på mine egne syprosjekter, store som små. Eh... Det er jo egentlig helst små prosjeker jeg holder på med, men noen kan ta laaang tid, allikevel ;-)

I tillegg blir jo bloggen min en form for arkiv eller dokumentasjon på det jeg har sydd.

Ja, hvem skal jeg så gi denne awarden videre til?

Tenker jeg vil gi den til en inspirerende veninne som lager mange fine quilter som hun deler med oss på sin blogg. En gang for mange, mange år siden, fikk jeg et sett med julegytekluter fra henne som jeg gir awarden til. I den perioden quiltet hun en del, før hun tok noen års pause. Jeg husker godt at jeg ble fasinert av det hun laget, men tenkte at det var for avansert for meg....

Årene gikk, og en vakker dag meldte jeg meg på et quiltekurs - og ja, jeg fikk det til, og det VAR gøy. Dermed ble det MIN tur til å friste henne som jeg ønsker å dele denne awarden med. Jeg lyktes, bare se her:

http://quiltemaallika.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Takk for fine ord, Linda! Å dele med hverandre gir inspirasjon og felles glede. Og det er rett; du fristet meg til å gå i gang igjen.

    SvarSlett
  2. Har kost meg igjennom bloggen din, kjempemye fint du har sydd :)

    SvarSlett